8. 11. 2023
Úřední komunikace – pokročilí
Workshop volně navazuje na stejnojmenný workshop pro začátečníky (jeho předchozí absolvování ale není nezbytné). Je zaměřen na obtížnější jevy písemné úřední komunikace.
Témata v oblasti tvrdých kompetencí jsou realizována pouze pro zaměstnance RMU na základě jejich Individuálních plánů rozvoje (IPR).
Excel je standardní součástí kancelářského balíčku MS Office. Excel je tabulkový kalkulátor tvořený sešitem s listy. Na jednotlivé listy lze umístit informace, číselné údaje, výpočty, grafy i obrázky a další. Excel má široké použití v nejrůznějších oblastech a jeho ovládání patří ke vzdělávacím potřebám souvisejícím s výkonem dané pracovní pozice.
Zaměstnanci RMU.
Zaujaly vás kurzy, ale nemáte Seduo licenci? Obraťte se na svého L&D koordinátora.
PowerPoint je standardní součástí kancelářského balíčku MS Office. PowerPoint je nejběžnějším a nejrozšířenějším nástrojem určeným pro tvorbu a prezentaci informací v nejrůznějších oblastech. Od školních a pracovních prezentací až po konference a semináře. PowerPoint nabízí širokou škálu funkcí a možností pro tvorbu atraktivních a efektivních prezentací. Jeho ovládání patří ke vzdělávacím potřebám souvisejícím s výkonem dané pracovní pozice.
Zaměstnanci RMU.
Zaujaly vás kurzy, ale nemáte Seduo licenci? Obraťte se na svého L&D koordinátora.
Správná úřední komunikace má v profesním životě svůj význam. Způsob, jakým v zaměstnání písemně komunikujeme, odráží profesionalitu a pozornost věnovanou detailům a zanechává v příjemci trvalý dojem. Dobře napsaná úřední písemnost navíc může urychlit procesy, získat pozitivní reakce a vybudovat pevné vztahy s jednotlivci, organizacemi nebo úřady. Ovládání jazykové správnosti (pravopisu, gramatiky i stylistiky) úředních písemností patří k důležitým kompetencím spojených s výkonem dané pracovní pozice.
Zaměstnanci RMU.
Zaujaly vás kurzy, ale nemáte Seduo licenci? Obraťte se na svého L&D koordinátora.