Reflektivní setkání Excelence IX.

Workshop

prezenční

Pedagogické kompetence

vyučující podpoření v rámci výzvy Podpora excelentních studijních programů

Čeština

jazyk akce

Toto setkání je určeno pouze vyučujícím podpořeným v rámci výzvy Podpora excelentních studijních programů.

Práce na excelentní výuce je náročnou pedagogickou výzvou, proto nabízíme facilitované reflektivní setkání, které vám pomůže ji úspěšně zdolat. Reflexe je jedním z nejvlivnějších nástrojů rozvoje vyučujících a kvality výuky, a proto vám nabízíme právě ji. Pro reflexi využíváme Korthagenův ALACT model, který pomáhá popisovat, strukturovat a analyzovat výukové postupy a na tomto základě navrhovat další kroky. Dalším vlivným nástrojem rozvoje vyučujících a kvality výuky je kolegiální podpora, která nabízí jak oporu tak inspiraci, a to napříč obory. Reflexe a kolegiální podpora přinášejí vyučujícím mnoho dobra, svěží pohled na věc, inspiraci a sounáležitost. Přijďte proto sdílet své zážitky a radosti a strasti z výuky či její přípravy.

Obsah a záměr setkání:

  1. reflexe výuky směřující ke zvyšování kvality výuky
  2. využití kolegiální podpory pro získání opory a inspirace
  3. síťování inovativních vyučujících jako příležitost pro spolupráci

* Reflektivní setkání je součástí projektových závazků, je určeno všem aktivním vyučujícím v projektu a jeho výstupy je vhodné zanést do portfolia.

* Reflektivní setkání se opakuje třikrát během každého semestru. I když je program podobný, obsah bude pokaždé jiný podle toho, kdo přijde a jaká témata s sebou přinese. Program setkání přizpůsobíme vašim potřebám, otázkám a tématům.

Lektorky

Lektorka vzdělávání dospělých, vystudovala Andragogiku a Sociální pedagogiku a poradenství na MU. Své odborné a lektorské zkušenosti získala při spolupráci s různými organizacemi. Nejvíce ji formovala organizace Age management a Centrum pro rodinu a sociální péči. Zabývá se vzděláváním dospělých, zejména didaktikou a tématy jako je učení na pracovišti, mezigenerační učení, age management a wellbeing. Je certifikovanou lektorkou vzdělávacího programu Profesní seniorita, který lektoruje pro různé cílové skupiny. 

Lektorka vzdělávání dospělých, matka, punkový systematik, ENFP. Vystudovala učitelství češtiny a psychologie na PdF MU, pak sbírala pedagogické i životní zkušenosti na Lotyšské univerzitě v Rize, brněnském soukromém gymnáziu, na mateřské dovolené, na americké střední chlapecké škole a jako průvodce programu Učitel naživo. Už více než 15 let učí psychologii na Katedře psychologie PdF MU. Za svou erudici v zážitkové pedagogice vděčí dobrovolnické práci v Prázdninové škole Lipnice a Hnutí Brontosaurus. Lektorsky se zaměřuje na témata se zážitkovým učením spojená, jako je vedení reflexe, práce s cílem, výuková komunikace, poskytování zpětné vazby, tandemové učení a responzivní výuka. Její pedagogickou metou je „Neuč mnoho, nauč mnoho.‟

Místo konání

Školicí místnost CERPEK (místnost č. 332), Komenského náměstí 2, Brno.

Načítám mapu…

Kontaktní osoba


 

Přihlášení

Načítám...

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info