Co vlastně znamenají všechna ta dys- (a píše se tam vůbec tvrdé y)? Co asi prožívají studenti, kteří mají některou z poruch učení? A jak jim můžete vy jako učitelé pomoci? To a mnohem více se dozvíte na prakticky zaměřeném workshopu. Pojďte si to na vlastní kůži i vyzkoušet.
Vystudoval podnikové hospodářství a v současnosti pracuje ve Středisku Teiresiás v roli ředitele pracoviště. V mládí četl knihy E.T. Setona a mnohé z jeho myšlenek jsou mu stále sympatické; vlastní praktické (nejen) pedagogické zkušenosti sbíral zejména v prostředí Prázdninové školy Lipnice a s ní spřízněných organizací. Ač skeptický ke všemu a všem, je stále idealistou.
Eva vystudovala Anglický jazyk a literaturu a Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ na FF MU a dlouhodobě působila jako lektorka angličtiny pro studenty se specifickými nároky ve Středisku Teiresiás. Během těchto let načerpala mnoho zkušeností, jak takovou výuku vést. Je velkým fandou zážitkové pedagogiky. Aktuálně působí na pozici Event koordinátorky vzdělávacích IT kurzů v neziskové organizaci. Motivuje ji rozvíjet potenciál druhých, a tak si splnila sen a udělala si roční koučovací výcvik, kterému se ve volných chvílích ráda věnuje.
Absolvovala studium Psychologie na FF UPOL (bakalářské studium) a FF MU (navazující magisterské studium). Na PdF MU absolvovala studium Speciální pedagogiky se zaměřením na logopedii a surdopedii. V současnosti pracuje jako pedagogicko-psychologická poradkyně pro studenty se specifickými nároky ve Středisku Teiresiás.
Mgr. Iva Oulehlová vystudovala psychologii a speciální pedagogiku a dlouhodobě působí jako pedagogicko-psychologická poradkyně pro studenty se specifickými nároky ve Středisku Teiresiás. Studentům poskytuje psychologické poradenství a koučink v oblasti studijních strategií a plánování času. Pět let působila také na linkách důvěry v Brně a Třebíči, kde získala cenné zkušenosti v poskytování krizové intervence klientům všech věkových kategorií. Aktuálně čerpá poznatky z vývojové psychologie v praxi na rodičovské dovolené.