„Tak to je pro dnešek všechno, uvidíme se příští týden.”
Začátek a konec výuky je pro paměť a pozornost „magický” čas, dokážeme jej dobře využít? Na workshopu se dozvíte nejen proč je dobré, aby měla výuka jasný a promyšený začátek i konec, ale i jak takové začátky a konce mají a mohou vypadat. Odnesete si několik metod a technik, jak zahajovat hodiny tak, abyste naladili studující k učení a podpořili jejich pozornost, a jak ukončovat hodiny tak, abyste podpořili zapamatování a porozumění.
Petr vystudoval pedagogiku na Ústavu pedagogických věd FF MU, vyučuje mimo jiné předměty komunikační trénink, pedagogická komunikace a práce se skupinovou dynamikou. Na CERPEK ho můžete potkat na reflektivních setkáních. Mimo to vedl program Otevřená výzva, který podporuje inovace ve vzdělávání budoucích učitelů, a věnuje se praxi a šíření nenásilné komunikace například skrz Nenásilný podcast.
Karel se k pedagogice dostal v rámci studia učitelství na PedF MU a studia pedagogiky na FF MU. Dál se pedagogicky rozvíjí díky trvající spoluprácí s CERPEK a vlastní lektorskou činnost. Profesně se primárně věnuje facilitaci. V minulosti byl dlouhodobě aktivní v organizaci Otevřeno, kde se věnoval učitelskému vzdělávání, dnes je členem organizace NaZemi, kde se zabývá např. kritickou pedagogikou.
Místo konání
Školicí místnost CERPEK (místnost č. 328), Komenského náměstí 2, Brno.