Time management: Jak organizovat svůj pracovní čas
16. října 2024 9:00 – 13:00
Školicí místnost CERPEK (místnost č. 328), Komenského náměstí 2, Brno.
Událost již proběhla
Workshop
prezenční
Osobnostní kompetence
akademičtí i neakademičtí zaměstnanci fakult, VŠÚ, RMU a dalších HS
Čeština
jazyk akce
Workshop time managementu vám přinese větší kontrolu nad vašimi aktivitami a pracovním dnem. Jednotlivé tipy vám pomohou lépe zvládat vytížení a čelit stresu. Efektivním stanovením priorit a nástroji pro řízení času získáte větší klid a prostor věnovat se těm nejdůležitějším činnostem. Všechny myšlenky si budete moci rovnou vyzkoušet v praktických cvičeních.
Obsah
Zkušenosti lektora s time managementem
Efektivní stanovení cílů a priorit
Co dělat alespoň jednou týdně?
Pravidlo dvou minut u úkolů
Kategorie: někdy / možná, význam vytvoření této kategorie pro dlouhodobé plánování i životní spokojenost
Paretovo pravidlo – jak se zaměřit na skutečně důležité věci a jak poznat a vynechat ty nedůležité, rozdíl mezi produktivitou a aktivitou
Nástroje, které nám pomohou ušetřit čas
Cíle
získáte větší kontrolu nad svým časem
naučíte se, jak čas ušetřit
dozvíte se řadu tipů, které vám pomohou při plánování a organizaci svých úkolů
Lektor
Ing. Vít Skalický
e‑mail:
Vystudoval Mendlovu univerzitu a Vysoké učení technické v Brně. Ve své praxi se věnoval oblasti podnikových financí, managementu, PR a komunikaci. Od roku 2018 vede kurzy se zaměřením na soft skills. Od roku 2022 působí také jako externí lektor na Newton University. O techniky time managementu se zajímá již od střední školy. Vyzkoušel řadu technik, postupů a nástrojů, abych našel ty, které v time managementu fungují.