Jak podpořit udržení poznatků po vzdělávací akci: 3 kroky, které fungují
V tomto příspěvku se dozvíte, co můžete dělat během akce, bezprostředně po ní a v budoucnu, abyste podpořili proces svého učení.
Součástí vědecké konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV) je také soutěž, kde se o přízeň poroty ucházejí články nominované redaktory významných českých pedagogických žurnálů. Jeden z nich, Pedagogická orientace, do letošního ročníku soutěže v kategorii junior nominovala článek Mgr. Ingrid Čejkové z CERPEKU. Redakci časopisu patří velké díky.
Článek s názvem Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Problém, nebo výzva? z roku 2017 je k přečtení zde: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/6744
V tomto příspěvku se dozvíte, co můžete dělat během akce, bezprostředně po ní a v budoucnu, abyste podpořili proces svého učení.
Zjistěte, jak osobnostní rozvoj a schopnost vést sebe i druhé proměňují vědecké týmy a jak tyto kompetence pomáhají posouvat hranice vědeckého poznání.