Storytelling jako klíč k inovaci a efektivitě v univerzitním prostředí
Přečtěte si, jak vám storytelling může pomoci efektivněji komunikovat na univerzitě.
Součástí vědecké konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV) je také soutěž, kde se o přízeň poroty ucházejí články nominované redaktory významných českých pedagogických žurnálů. Jeden z nich, Pedagogická orientace, do letošního ročníku soutěže v kategorii junior nominovala článek Mgr. Ingrid Čejkové z CERPEKU. Redakci časopisu patří velké díky.
Článek s názvem Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Problém, nebo výzva? z roku 2017 je k přečtení zde: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/6744
Přečtěte si, jak vám storytelling může pomoci efektivněji komunikovat na univerzitě.
Přečtěte si shrnutí zpětné vazby na naše workshopy a zjistěte, jak pomáhá utvářet budoucí nabídku CERPEK.