Využití herních principů ve vysokoškolské výuce

Workshop

prezenční

Pedagogické kompetence

vyučující MU, studující doktorských studijních programů

Čeština

jazyk akce

Patří hra či herní principy do vysokoškolské výuky? Pokud ano, jakou didaktickou „práci” za nás může udělat? Workshop ukáže výukové příležitosti, v nichž je hra efektivním didaktickým nástrojem. Podrobně probereme, jak hru a herní principy použít, aby to fungovalo, jak potřebujeme, posilovalo učení a nebyla to jen zábava. Ukážeme si, jaké herní prvky aprincipy lze ve výuce využít a jak. A zkusíme si designovat herní prvky do vlastní výuky. A budeme samozřejmě sdílet dobrou praxi všech zúčastněných. Máte-li tedy hry, které ve výuce úspěšně využíváte, přineste je s sebou.

Obsah

  • Co je hra a v čem mi hra může pomáhat
  • Známé i méně známé herní principy (inspirace)
  • Prvky herního designu využitelné pro inovaci mé výuky
  • Design vlastní hry inovující moji výuku

Lektor

Mgr. Marek Boček

e‑mail:

Marek Boček své lektorské já začal tvořit v prostředí tábornického oddílu a několika dalších neziskových organizací. Pracoval v lesní školce, s dětmi zkoumal, kde se bere čokoláda, dospělé učil ošetřit pneumotorax a s teenagery si povídal o sexu a vztazích.

Následně své pedagogické zkušenosti několik let zúročoval při výuce na střední a poté i základní škole. V současnosti se věnuje přípravě budoucích učitelů na Přírodovědecké fakultě MU. Krom toho figuruje jako lektor a metodik v Paměti národa, kde vytváří a vede workshopy s tematikou moderních dějin. Zároveň se jako člen hnutí Otevřeno zasazuje o zlepšování přípravy budoucích učitelů.

Otevřeno, z.s.

Místo konání

Školicí místnost CERPEK (místnost č. 328), Komenského náměstí 2, Brno.

Načítám mapu…

Kontaktní osoba


 

Přihlášení náhradníka

Načítám...

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info