Reflektivní setkání Inovace IV. (od roku 2025)

Workshop

prezenční

Pedagogické kompetence

vyučující podpoření v rámci výzvy Podpora inovací ve výuce klíčových vyučovacích předmětů

Čeština

jazyk akce

odborně garantuje Odbor pro kvalitu RMU

Toto setkání je určeno pouze vyučujícím podpořeným v rámci výzvy Podpora inovací ve výuce klíčových vyučovacích předmětů.

Inovace výuky jsou novou pedagogickou výzvou, proto nabízíme facilitované reflektivní setkání, které vám pomůže ji úspěšně zdolat. Reflexe je jedním z nejvlivnějších nástrojů rozvoje vyučujících a kvality výuky, a proto vám nabízíme právě ji. Pro reflexi využíváme Korthagenův ALACT model, který pomáhá popisovat, strukturovat a analyzovat výukové postupy a na tomto základě navrhovat další kroky. Dalším vlivným nástrojem rozvoje vyučujících a kvality výuky je kolegiální podpora, která nabízí jak oporu tak inspiraci, a to napříč obory. Reflexe a kolegiální podpora přinášejí vyučujícím mnoho dobra, svěží pohled na věc, inspiraci a sounáležitost. Přijďte proto sdílet své zážitky a radosti a strasti z výuky či její přípravy.

* Reflektivní setkání je součástí projektových závazků, je určeno všem aktivním vyučujícím v projektu a jeho výstupy je vhodné zanést do portfolia.

* Reflektivní setkání se opakuje čtyřikrát během každého semestru. I když je program podobný, obsah bude pokaždé jiný podle toho, kdo přijde a jaká témata s sebou přinese. Program setkání přizpůsobíme vašim potřebám, otázkám a tématům.

* Projekt byl zahájen v roce 2025.

Lektorující

Lektorka vzdělávání dospělých, matka, punkový systematik, ENFP. Vystudovala učitelství češtiny a psychologie na PdF MU, pak sbírala pedagogické i životní zkušenosti na Lotyšské univerzitě v Rize, brněnském soukromém gymnáziu, na mateřské dovolené, na americké střední chlapecké škole a jako průvodce programu Učitel naživo. Už více než 15 let učí psychologii na Katedře psychologie PdF MU. Za svou erudici v zážitkové pedagogice vděčí dobrovolnické práci v Prázdninové škole Lipnice a Hnutí Brontosaurus. Lektorsky se zaměřuje na témata se zážitkovým učením spojená, jako je vedení reflexe, práce s cílem, výuková komunikace, poskytování zpětné vazby, tandemové učení a responzivní výuka. Její pedagogickou metou je „Neuč mnoho, nauč mnoho.‟

Vystudovala obor Anglický jazyk a literatura na FF a v současné době dokončuje doktorské studium v programu Literatury v angličtině. Pracuje jako manažerka pro kvalitu na Odboru pro kvalitu RMU, kde se spolupodílí na tvorbě systému péče o pedagogické kompetence vyučujících na MU. Lektorské zkušenosti nasbírala ve vysokoškolském prostředí i v soukromém sektoru.

Místo konání

Školicí místnost CERPEK (místnost č. 328), Komenského náměstí 2, Brno.

Načítám mapu…

Kontaktní osoba


 

Přihlášení

Načítám...

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info