Jak zaujmout a získat si publikum

Workshop

prezenční

Osobnostní kompetence

akademičtí i neakademičtí zaměstnanci fakult, VŠÚ, RMU a dalších HS

Čeština

jazyk akce

Když promluvil Steve Jobs, všichni s úžasem naslouchali. Proč? Protože hovořil v příbězích. Příběhy zásadně ovlivňují náš způsob myšlení a chování. Příběhy vám pomohou budovat lepší vztahy v týmu, s klienty, odběrateli nebo médii.

Tento interaktivní workshop vás naučí jasně definovat cíl vaší komunikace a připravit srozumitelný koncept a strukturu. Vyzkoušíte si, jak zaujmout a udržet si pozornost svých posluchačů. Aby vás poslouchali od začátku až do konce.

Obsah

  • mozek a příběhy – zvyšování pozornosti a motivace posluchačů
  • sebevědomá a přesvědčivá komunikace
  • překonávání námitek a nesouhlasu
  • principy data storytellingu a vizualizace obsahu

Cíle

  • naučíte se, jak využívat krátké příběhy k zaujmutí a udržení pozornosti posluchačů
  • budete schopni definovat cíle a vytvořit jasnou strukturu v komunikaci
  • naučíte se lépe pracovat s intonací, tichem a neverbální komunikací
  • seznámíte se s principy vizuálního storytellingu

Lektor

Bc. Václav Strnadel

e‑mail:

„Mozek nepřemýšlí v odrážkách. Přemýšlíme v obrázcích a příbězích.“ Jsem tréner soft-skills a mou specializací je business storytelling – jak pomocí příběhů zavádět změny, prosadit svou myšlenku a motivovat stakeholdery. S business příběhy a jejich využitím ve firemním i akademickém prostředí jsem pomáhal ve společnostech jako Microsoft, SAP, VŠE nebo ČVUT. „Dobrý příběh vzbudí emoce. Skvělý příběh vybudí posluchače k akci.“

Místo konání

Školicí místnost CERPEK (místnost č. 328), Komenského náměstí 2, Brno.

Načítám mapu…

Kontaktní osoba

Přihlášení náhradníka

Načítám...

Sdílení události

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info