Mgr. Petr Sudický
Specialista v oblasti technologií ve vzdělávání a komunikace vědy. Spoluzakladatel Kanceláře e-learningu FF MU, kterou vedl v letech 2010-2017.
kapacita
doba trvání
termín pro přihlášky
Už víme, že klasické testování jako základní forma evaluace studentů v distanční výuce nefunguje – je to ale problém, nebo spíše příležitost ke změně? Jaké vlastně existují alternativní metody hodnocení studentů, které jsou lépe aplikovatelné v domácím vzdělávání? A přináší online podoba výuky i nějaké výhody v tomto ohledu?
V závěrečném workshopu série se zaměříme na alternativní metody hodnocení studentů, které lze úspěšně aplikovat v rámci online výuky – a které zároveň sami slouží jako efektivní studijní aktivita (např. vzájemné hodnocení, tvorba digitálních portfolií apod.). Specificky se budeme zabývat možnostmi práce se zpětnou vazbou a sebereflexí studentů, které osobně považuji za základní pilíř fungující distanční výuky. Dotkneme se i metod průběžného sledování pokroku studentů a možností, jak ovlivnit postup jejich studia ještě před tím, než dojde k závěrečné evaluaci.
Technologických zázemím pro tento workshop bude systém Moodle* (ELF), kde si ukážeme jak přizpůsobit několik různých nástrojů pro účely formativního i závěrečného hodnocení studentů. Moodle zároveň nabízí i celou řadu analytických nástrojů pro sledování a vyhodnocování pokroku studentů (learning analytics), které si budete moci v průběhu workshopu prakticky vyzkoušet.
*Zkušenosti s používáním systému Moodle nejsou podmínkou účasti, workshop je otevřen všem zájemcům bez ohledu na to, jaký systém pro správu své online výuky aktuálně používají.
Workshop je podpořen projektem RVV – účast na něm je zdarma. Zúčastnit se ho mohou akademičtí pracovníci i doktorští studenti.
Specialista v oblasti technologií ve vzdělávání a komunikace vědy. Spoluzakladatel Kanceláře e-learningu FF MU, kterou vedl v letech 2010-2017.
Kontakt na koordinátorku:
e‑mail: |
---|
Sdílení události