Jak získat a udržet pozornost posluchačů? Jak předat své znalosti tak, aby studující nejen poslouchali, ale i porozuměli a zapamatovali si klíčové informace?
Tento interaktivní workshop vám ukáže, jak využít příběhy, strukturu a efektivní komunikační techniky k tomu, abyste si získali pozornost studujících, udrželi ji po celou dobu výuky a inspirovali je k aktivnímu zapojení. Naučíte se také, jak překonat námitky nebo nezájem a vytvořit prostředí, které podporuje motivaci a učení.
Obsah
Mozek a příběhy – jak zaujmout a motivovat studující.
Sebevědomá a přesvědčivá komunikace, překonávání nezájmu a námitek.
Definice cílů, tvorba jasné a logické struktury.
Storytelling ve výuce, vizualizace obsahu a dat.
Cíle
Naučíte se, jak využívat krátké příběhy a příklady k zaujmutí a udržení pozornosti studujících.
Získáte nástroje pro efektivní strukturování výuky a definování vzdělávacích cílů.
Naučíte se lépe pracovat s hlasem, tichem a neverbální komunikací pro zvýšení přesvědčivosti.
Seznámíte se s principy vizuálního storytellingu a způsoby, jak efektivně prezentovat složité informace.
Lektor
Bc. Václav Strnadel
e‑mail:
„Mozek nepřemýšlí v odrážkách. Přemýšlíme v obrazech a příbězích.“ Jsem lektor soft-skills a specializuji se na využití Storytellingu k vysvětlení složitých konceptů, inspiraci studentů a efektivnímu předávání znalostí. Pomáhám pedagogům i profesionálům ukázat, jak příběhy mohou zaujmout posluchače, usnadnit pochopení abstraktních témat a podpořit hlubší zapojení a motivaci.
Ve firemním i akademickém prostředí spolupracuji s předními společnostmi a institucemi, jako jsou Microsoft, SAP, University of Zurich, ČVUT, VŠE, Masarykova univerzita nebo UTB ve Zlíně.
„Dobrý příběh vzbudí emoce. Skvělý příběh přiměje k akci.“
Místo konání
Školicí místnost CERPEK (místnost č. 328), Komenského náměstí 2, Brno.