Na tomto workshopu se obecně zaměříme na to, kdy, jak a jakou zpětnou vazbu o pokrocích v učení studentům poskytovat. Zaměříme se na průběžnou (formativní) zpětnou vazbu v průběhu jednotlivých výukových jednotek včetně práce s chybou, ale také na závěrečnou (sumativní) zpětnou vazbu na konci semestru, tedy zkoušení ústní, písemné (např. na typy otázek, konstrukci testu a testových otázek) a/nebo praktické. Důraz budeme klást také na sdělení výsledků, tzn. hodnocení a jeho specifika.
Miroslava Dvořáková je absolventkou studijního oboru sociologie a andragogika na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Po dvacetileté praxi odborné asistentky na několika univerzitách v České republice se v současné době věnuje především rozvoji akademických pracovníků v oblasti didaktických kompetencí a otázkám kvality a efektivity výuky a vzdělávání jak v prostředí vysokých škol, tak v oblasti dalšího vzdělávání.
Místo konání
Školicí místnost CERPEK (místnost č. 328), Komenského náměstí 2, Brno.