14. 10. 2024
Úřední komunikace – začátečníci
Workshop je zaměřen na důležité aspekty písemné úřední komunikace.
Správná úřední komunikace má v profesním životě svůj význam. Způsob, jakým v zaměstnání písemně komunikujeme, odráží profesionalitu a pozornost věnovanou detailům a zanechává v příjemci trvalý dojem. Dobře napsaná úřední písemnost navíc může urychlit procesy, získat pozitivní reakce a vybudovat pevné vztahy s jednotlivci, organizacemi nebo úřady. Ovládání jazykové správnosti (pravopisu, gramatiky i stylistiky) úředních písemností patří k důležitým kompetencím spojených s výkonem dané pracovní pozice.
Zaměstnanci RMU.
Zaujaly vás kurzy, ale nemáte Seduo licenci? Obraťte se na svého L&D koordinátora.
Interkulturní rozdíly označují variace v hodnotách, zvycích, normách a komunikačních stylech mezi různými kulturními skupinami. Tyto rozdíly ovlivňují způsob, jakým lidé vnímají svět, komunikují a vzájemně spolupracují. Pochopení interkulturních rozdílů je klíčové v globalizovaném světě, kde se lidé z různých kultur často setkávají v pracovním i osobním životě. Porozumění a respekt k těmto rozdílům napomáhá vytvářet harmonické a efektivní vztahy, předcházet konfliktům a rozvíjet vzájemné porozumění. Rozvíjení interkulturní kompetence zlepšuje mezilidskou komunikaci a usnadňuje spolupráci napříč kulturními bariérami.
Akademičtí i neakademičtí zaměstnanci fakult, VŠÚ, RMU a dalších HS
Genderová rovnost znamená, že všichni lidé mají stejné příležitosti, práva a podmínky v různých oblastech života, jako je vzdělání, práce, politika či osobní život, a to bez ohledu na pohlaví. Zahrnuje odstranění diskriminace a stereotypů spojených s pohlavím a prosazování rovného zacházení. Genderová rovnost je klíčová pro dosažení spravedlivé a vyvážené společnosti, kde jsou všichni jednotlivci schopni rozvíjet svůj potenciál nezávisle na genderových stereotypech a předsudcích. Posílení genderové rovnosti přispívá k lepší sociální soudržnosti, ekonomickému růstu a rovnosti příležitostí pro všechny členy společnosti.
Akademičtí i neakademičtí zaměstnanci fakult, VŠÚ, RMU a dalších HS
Prevence sexuálního obtěžování je soubor opatření a strategií, které mají za cíl předcházet nevhodnému chování v pracovním, školním a jiných sociálních prostředích. Tento závažný problém je rozšířený a může mít vážné důsledky pro oběti, organizace i celou společnost. Prevence zahrnuje vzdělávání, zavedení jasných pravidel a postupů pro řešení stížností, vytváření prostoru pro otevřený a respektující dialog a podporu kultury rovnosti a respektu. Efektivní prevence pomáhá eliminovat riziko sexuálního obtěžování a zajišťuje bezpečné prostředí, kde všechny osoby mají rovné příležitosti a jsou chráněny před nežádoucím chováním.
Akademičtí i neakademičtí zaměstnanci fakult, VŠÚ, RMU a dalších HS