Osobní značka je ve své podstatě především odrazem vytvořené důvěry a profesionální autority. Tréninkový workshop účastníkům přináší posílení schopnosti vytvářet pozitivní profesionální obraz, důvěru a schopnost přesvědčivě jednat v interním i externím pracovním prostředí. Absolvování workshopu dává účastníkům žádoucí sebejistotu a důvěryhodnost v každodenních situacích. Zároveň posiluje schopnost prosadit pracovní zájmy.
Akademičtí i neakademičtí zaměstnanci fakult, VŠÚ, RMU a dalších HS.
Cíle
porozumíte tomu, co vytváří důvěru a jak s její pomocí vytvářet osobní značku
uvědomíte si vlastní osobnostní předpoklady, kterými formujete svou osobní značku
posílíte vlastní jistotu, odvahu a důvěru vytvořit si skvělou osobní značku, ve které se budu cítit dobře
naučíte se přesvědčivě jednat a používat svou osobní značku jako nástroj pro prosazování změn a vytváření vlivu
objevíte zdroje energie a vnitřní motivace tak, že budete ke spolupráci s vámi, zcela přirozeně, motivovat ostatní
„vyrostete“ osobnostně i profesionálně
Obsah
vytváření a prezentace své osobní značky
základní pilíře přesvědčivosti a důvěryhodnosti
autentická, respektující a efektivní komunikace
jak vytvářet kvalitní osobní značku a na co si dát pozor
hodnoty mojí značky
vytváření závazků a vzájemné důvěry
komunikační typologie
Lektor
MUDr. Martin Kalenda, MBA
Senior konzultant, kouč, lektor, jednatel ve společnosti Image Lab s.r.o.
e‑mail:
Více jak 25 let je spojen s rozvojem managementu v mnoha firmách. Má zkušenosti s vytvářením nových strategií a jejich uváděním do života. Získal cenu HREA – Human Resources Excellence Award. Je autorem konceptu CX Therapy.