Jazykové kompetence

Témata v oblasti jazykových kompetencí jsou realizována pouze pro zaměstnance RMU na základě jejich Individuálních plánů rozvoje (IPR).

AJ úroveň A1

Jazykové kompetence jsou důležité z pohledu neustálého rozvoje univerzity, kde dochází k propojování, střetávání a vzájemné spolupráci osob hovořícími různými jazyky. Utváří se tak požadavky na jazykové kompetence, jejichž výuka nabývá na významu. Jednou z profesních potřeb je, aby zaměstnanec komunikoval minimálně v jednom z cizích jazyků. Jazykové vzdělávání se zároveň stává významným přínosem v dosahování vzdělávacích cílů, které jsou součástí výkonu pracovní pozice.

Cílová skupina

Zaměstnanci RMU.

Cíle

  • prohloubíte a zvýšíte si své jazykové dovednosti potřebné k výkonu vaší pracovní pozice
  • domluvíte se jednoduchým způsobem, pokud je partner ochoten zopakovat svoji odpověď pomaleji nebo jinými slovy a pomoci formulovat, co se snažíte říct
  • budete umět pokládat jednoduché otázky v naléhavé situaci

AJ úroveň A2

Jazykové kompetence jsou důležité z pohledu neustálého rozvoje univerzity, kde dochází k propojování, střetávání a vzájemné spolupráci osob hovořícími různými jazyky. Utváří se tak požadavky na jazykové kompetence, jejichž výuka nabývá na významu. Jednou z profesních potřeb je, aby zaměstnanec komunikoval minimálně v jednom z cizích jazyků. Jazykové vzdělávání se zároveň stává významným přínosem v dosahování vzdělávacích cílů, které jsou součástí výkonu pracovní pozice.

Cílová skupina

Zaměstnanci RMU.

Cíle

  • prohloubíte a zvýšíte si své jazykové dovednosti potřebné k výkonu vaší pracovní pozice
  • dokážete komunikovat v jednoduchých každodenních situacích vyžadujících jednoduchou bezprostřední výměnu informací o známých a běžných tématech jako práce a volný čas
  • zvládnete krátkou společenskou konverzaci, dokážete formulovat otázky a odpovědi

AJ úroveň B1

Jazykové kompetence jsou důležité z pohledu neustálého rozvoje univerzity, kde dochází k propojování, střetávání a vzájemné spolupráci osob hovořícími různými jazyky. Utváří se tak požadavky na jazykové kompetence, jejichž výuka nabývá na významu. Jednou z profesních potřeb je, aby zaměstnanec komunikoval minimálně v jednom z cizích jazyků. Jazykové vzdělávání se zároveň stává významným přínosem v dosahování vzdělávacích cílů, které jsou součástí výkonu pracovní pozice.

Cílová skupina

Zaměstnanci RMU.

Cíle

  • prohloubíte a zvýšíte si své jazykové dovednosti potřebné k výkonu vaší pracovní pozice
  • zvládnete většinu konverzačních situací, které mohou nastat při cestování v místě, kde se hovoří danou řečí
  • bez přípravy dokážete konverzovat na téma, které je běžné, zajímá vás nebo souvisí s každodenní realitou

AJ úroveň B2

Jazykové kompetence jsou důležité z pohledu neustálého rozvoje univerzity, kde dochází k propojování, střetávání a vzájemné spolupráci osob hovořícími různými jazyky. Utváří se tak požadavky na jazykové kompetence, jejichž výuka nabývá na významu. Jednou z profesních potřeb je, aby zaměstnanec komunikoval minimálně v jednom z cizích jazyků. Jazykové vzdělávání se zároveň stává významným přínosem v dosahování vzdělávacích cílů, které jsou součástí výkonu pracovní pozice.

Cílová skupina

Zaměstnanci RMU.

Cíle

  • prohloubíte a zvýšíte si své jazykové dovednosti potřebné k výkonu vaší pracovní pozice
  • zvládnete se vyjadřovat plynule a spontánně bez výrazného pátrání po vhodných výrazech
  • dokážete pružně a efektivně užívat jazyk pro účely společenské i profesionální
  • dokážete přesně formulovat své myšlenky a názory a konfrontovat je s myšlenkami a názory ostatních mluvčích

AJ úroveň C1

Jazykové kompetence jsou důležité z pohledu neustálého rozvoje univerzity, kde dochází k propojování, střetávání a vzájemné spolupráci osob hovořícími různými jazyky. Utváří se tak požadavky na jazykové kompetence, jejichž výuka nabývá na významu. Jednou z profesních potřeb je, aby zaměstnanec komunikoval minimálně v jednom z cizích jazyků. Jazykové vzdělávání se zároveň stává významným přínosem v dosahování vzdělávacích cílů, které jsou součástí výkonu pracovní pozice.

Cílová skupina

Zaměstnanci RMU.

Cíle

  • prohloubíte a zvýšíte si své jazykové dovednosti potřebné k výkonu vaší pracovní pozice
  • rozumíte širokému rejstříku náročných a dlouhých textů a rozpoznáte implicitní významy textů
  • dokážete se plynule a pohotově vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů
  • zvládnete jazyk užívat pružně a efektivně pro společenské, akademické a profesní účely

AJ úroveň C2

Jazykové kompetence jsou důležité z pohledu neustálého rozvoje univerzity, kde dochází k propojování, střetávání a vzájemné spolupráci osob hovořícími různými jazyky. Utváří se tak požadavky na jazykové kompetence, jejichž výuka nabývá na významu. Jednou z profesních potřeb je, aby zaměstnanec komunikoval minimálně v jednom z cizích jazyků. Jazykové vzdělávání se zároveň stává významným přínosem v dosahování vzdělávacích cílů, které jsou součástí výkonu pracovní pozice.

Cílová skupina

Zaměstnanci RMU.

Cíle

  • prohloubíte a zvýšíte si své jazykové dovednosti potřebné k výkonu vaší pracovní pozice
  • snadno porozumíte téměř všemu, co si vyslechnete nebo přečtete
  • dokážete shrnout informace z různých mluvených a psaných zdrojů, a přitom dokáže přednést polemiku a vysvětlení v logicky uspořádané podobě

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info