Proč a jak získávat zpětnou vazbu od studujících na konci semestru?
Tři praktické tipy, jak získat zpětnou vazbu od studujících na vaši výuku již před zveřejněním výsledků předmětové ankety.
Jaká je profesní identita vysokoškolských učitelů, jejich pojetí výuky a vzdělávací potřeby v oblasti pedagogiky? To jsou otázky, na které Masarykova univerzita hledala odpovědi skrze kvalitativní výzkum. Ukázalo se, že řada vysokoškolských učitelů sebe samé jako učitele nevnímá. Navíc u nich často absentuje pedagogické vzdělání, což generuje řadu vzdělávacích potřeb, např. v oblasti přípravy výuky a zapojování studentů do výuky. Tato situace se odráží také v nevyhraněném pojetí výuky vysokoškolských učitelů. Na tyto výsledky univerzita reagovala založením Centra rozvoje pedagogických kompetencí (CERPEK), které organizuje jednoletý vzdělávací program pro začínající vysokoškolské učitele. Na konferenci bychom rádi referovali o výsledcích výzkumné studie a efektech vzdělávacího programu.
Tři praktické tipy, jak získat zpětnou vazbu od studujících na vaši výuku již před zveřejněním výsledků předmětové ankety.
CERPEK představuje novou službu, která pracovištím pomůže rozvíjet kvalitu výuky.