Proč a jak získávat zpětnou vazbu od studujících na konci semestru?
Tři praktické tipy, jak získat zpětnou vazbu od studujících na vaši výuku již před zveřejněním výsledků předmětové ankety.
Frekventanti Běhu B se těsně před začátkem podzimního semestru sešli na týdenním intenzivním vzdělávacím kurzu s názvem Učitelská dílna. Dostali se tak za polovinu ročního vzdělávacího programu CERPEK a patří jim za to naše velké uznání a díky.
Na Učitelské dílně jsme kromě frekventantů přivítali také řadu hostů, kteří se s námi podělili o své zkušenosti a postřehy z výuky. Například pan profesor Balík (FSS) poodhalil kousek ze svého umění přednášet, doktor Nehyba (PdF) nám ukazoval, jak můžeme zapojit studenty do výuky a magistra Daňková (FI) nám prozradila, jaká kouzla umí náš IS. A to zdaleka není vše, co jsme zažili. Letos jsme se také premiérově vydali na exkurzi do střediska Teiresiás, což byl vskutku exkluzivní (nebo inkluzivní?) zážitek.
Učitelská dílna byla bohatá i na "podpultové informace" - jako bonus jsme se například dozvěděli, že žádný ze současných studentů profesora Balíka nečetl kocoura Mikeše!
Učitelská dílna je za námi a semestr se již pomalu rozbíhá. Všem našim frekventantům proto přejeme, ať se jim líbí ještě více, než ten minulý.
Tři praktické tipy, jak získat zpětnou vazbu od studujících na vaši výuku již před zveřejněním výsledků předmětové ankety.
CERPEK představuje novou službu, která pracovištím pomůže rozvíjet kvalitu výuky.