Call for Papers: Pedagogické vzdělávání vysokoškolských vyučujících

Výzva pro autory k zasílání příspěvků do monotematického čísla Pedagogické orientace 3/2022.

Bez popisku

Výzva pro autory k zasílání příspěvků do monotematického čísla Pedagogické orientace 3/2022

Připravované monotematické číslo očekává autorské rukopisy zaměřené na problematiku pedagogického vzdělávání vysokoškolských vyučujících v různých podobách a oblastech, a to v rámci České republiky i zahraničí. Jako inspiraci nabízíme tyto tematické okruhy:

  • podoby pedagogického vzdělávání VŠ vyučujících,
  • charakteristiky vzdělavatelů VŠ vyučujících,
  • kompetenční rámec VŠ vyučujících a kritéria kvality výuky,
  • příležitosti a překážky pro pedagogické vzdělávání VŠ vyučujících
  • doktorské studium jako příležitost pro změnu,
  • dostupnost a kvalita studijních materiálů a zdrojů informací pro pedagogické vzdělávání VŠ vyučujících
  • sebepojetí VŠ vyučujících, jejich pojetí výuky a self-efficacy
  • VŠ vyučující z pohledu studentů a studentek.

Očekáváme texty, které teoreticky, přehledově, výzkumně, diskusně či zkušenostně uchopí nejen výše uvedená témata. Do tohoto monotematického čísla hledáme dva typy textů:

  • Studie (teoretické, přehledové, empirické) – 45 000 znaků vč. mezer.
  • Diskuse a eseje – cca 9 000–18 000 znaků vč. mezer.

Abstrakty příspěvků by měly mít rozsah přibližně 500 slov.

Deadline pro zasílání abstraktů je 30. 4. 2022.

Zaslat abstrakt


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info